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Un nuage de mots est une représentation visuelle des mots les plus fréquemment utilisés dans un texte ou un ensemble de textes. Les mots apparaissent dans différentes tailles, la taille de chaque mot étant proportionnelle à sa fréquence d'apparition dans le texte. Plus un mot est utilisé fréquemment, plus il apparaît en grand dans le nuage de mots. Cette technique permet de visualiser rapidement les thèmes et les concepts les plus importants d'un texte.
Dans le contexte de cette page, le nuage de mots a été généré à partir des publications de l'auteur {}. Les mots présents dans ce nuage proviennent des titres, résumés et mots-clés des articles et travaux de recherche de cet auteur. En analysant ce nuage de mots, vous pouvez obtenir un aperçu des sujets et des domaines de recherche les plus récurrents et significatifs dans les travaux de cet auteur.Le nuage de mots est un outil utile pour identifier les tendances et les thèmes principaux dans un corpus de textes, facilitant ainsi la compréhension et l'analyse des contenus de manière visuelle et intuitive.
Putnam, C., Anderson, D. C., Hosley, W. J., Cheng, J., & Goldman, L. (octobre 2017). Cognitive rehabilitation potential of a driving simulation game for brain injury: a pilot study [Communication écrite]. Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play - Extended Abstracts (CHI PLAY 2017), Amsterdam, The Netherlands. Lien externe
Putnam, C., Lin, A., Subramanian, V., Anderson, D. C., Christian, E., Swaminathan, B., Yalla, S., Cotter, W., Ciccone, D., & Cheng, J. (octobre 2017). Effects of commercial exergames on motivation in brain injury therapy [Affiche]. Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play - Extended Abstracts (CHI PLAY 2017), Amsterdam, The Netherlands. Lien externe
Cheng, J., Anderson, D., Putnam, C., & Guo, J. (octobre 2017). Leveraging design patterns to support designer-therapist collaboration when ideating brain injury therapy games [Communication écrite]. Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play (CHI PLAY 2017), Amsterdam, The Netherlands. Lien externe
Cheng, J., & Putnam, C. (mai 2017). Towards a prototype tool leveraging design patterns to support design of games for brain injury therapy [Affiche]. CHI Extended Abstracts on Human Factors in Computing Systems (CHI EA 2017), Denver, Colorado. Lien externe
Cheng, J., Putnam, C., & Guo, J. (octobre 2016). Always a tall order : values and practices of professional game designers of serious games for health [Communication écrite]. Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play (CHI PLAY 2016), Austin, Texas. Lien externe
Putnam, C., Dahman, M., Rose, E., Cheng, J., & Bradford, G. (2016). Best practices for teaching accessibility in university classrooms: cultivating awareness, understanding, and appreciation for diverse users. ACM Transactions Accessible Computing (TACCESS), 8(4), 1-26. Lien externe
Cheng, J., & Putnam, C. (mai 2016). Choose a game : A prototype tool to support therapists use games in brain injury rehabilitation [Communication écrite]. CHI Conference Extended Abstracts on Human Factors in Computing Systems (CHI EA 2016), San Jose, California. Lien externe
Putnam, C., Cheng, J., Lin, F., Yalla, S., & Wu, S. (mai 2016). Choose a Game : Creation and Evaluation of a Prototype Tool to Support Therapists in Brain Injury Rehabilitation [Communication écrite]. CHI Conference on Human Factors in Computing Systems (CHI 2016), San Jose, California. Lien externe
Putnam, C., Reiner, A., Ryou, E., Caputo, M., Cheng, J., Allen, M., & Singamaneni, R. (2016). Human-centered design in practice: roles, definitions, and communication. Journal of Technical Writing and Communication, 46(4), 446-470. Lien externe
Putnam, C., Zagal, J. P., & Cheng, J. (2016). You are not the player : teaching games user research to undergraduate students. Dans Miguel Angel, G.-R. (édit.), Games User Research (p. 33-53). Lien externe
Putnam, C., Dahman, M., Rose, E., Cheng, J., & Bradford, G. (octobre 2015). Teaching accessibility, learning empathy [Affiche]. 17th International ACM SIGACCESS Conference on Computers and Accessibility (ASSETS 2015), Lisbon, Portugal. Lien externe
Cheng, J., & Putnam, C. (avril 2015). Therapeutic gaming in context: observing game use for brain injury rehabilitation [Affiche]. 33rd SIGCHI Extended Abstracts on Human Factors in Computing Systems (CHI EA 2015), Seoul, Republic of Korea. Lien externe
Cheng, J., Putnam, C., & Rusch, D. C. (octobre 2015). Towards efficacy-centered game design patterns for brain injury rehabilitation: a data-driven approach [Communication écrite]. 17th International ACM SIGACCESS Conference on Computers and Accessibility (ASSETS 2015), Lisbon, Portugal. Lien externe
Putnam, C., Cheng, J., & Seymour, G. (2014). Therapist perspectives: Wii active videogames use in inpatient settings with people who have had a brain injury. Games for Health Journal, 3(6), 366-370. Lien externe
Putnam, C., & Cheng, J. (août 2014). Therapist-centered requirements : A multi-method approach of requirement gathering to support rehabilitation gaming [Communication écrite]. 22nd IEEE International Requirements Engineering Conference (RE 2014), Karlskrona, Sweden. Lien externe
Putnam, C., & Cheng, J. (2013). Helping therapists make evidence-based decisions about commercial motion gaming. ACM SIGACCESS Accessibility and Computing (107), 3-10. Lien externe
Putnam, C., & Cheng, J. (octobre 2013). Motion-games in brain injury rehabilitation: an in-situ multi-method study of inpatient care [Affiche]. 15th International ACM SIGACCESS Conference on Computers and Accessibility (ASSETS 2013), Bellevue, Washington. Lien externe
Putnam, C., Cheng, J., Rusch, D., Berthiaume, A., & Burke, R. (avril 2013). Supporting therapists in motion-based gaming for brain injury rehabilitation [Affiche]. SIGCHI Extended Abstracts on Human Factors in Computing Systems (CHI EA 2013), Paris, France. Lien externe
Putnam, C., Wozniak, K., Zefeldt, M. J., Cheng, J., Caputo, M., & Duffield, C. (octobre 2012). How do professionals who create computing technologies consider accessibility? [Communication écrite]. 14th international ACM SIGACCESS Conference on Computers and Accessibility (ASSETS 2012), Boulder, Colorado. Lien externe