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Documents publiés en "1997"

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Nombre de documents: 8

Département de mathématiques et de génie industriel

Filiatrault, P., & Lapierre, J. (1997). Managing business-to-business service marketing relationship. Industrial marketing management, 26(2), 213-222. Lien externe

Filiatrault, P., Lapierre, J., & Perrien, J. (1997). Les pratiques de management de la qualité des services: perceptions des dirigeants. Canadian Journal of Administrative Sciences, 14(1), 28-40. Lien externe

Lapierre, J. (1997). Development of measures to assess customer value in a business-to-business context. (Rapport technique n° EPM-RT-97-20). Accès restreint

Lapierre, J. (1997). Lexique français et anglais sur le marketing et le marketing de la haute technologie. (Rapport technique n° EPM-RT-97-21). Accès restreint

Lapierre, J. (janvier 1997). Product-service and relationship-related drivers of customer perceived value [Communication écrite]. 6th annual frontiers in services conference, Nashville, TN. Non disponible

Lapierre, J. (1997). What Does Value Mean in Business-to-Business Professional Services? International Journal of Service Industry Management, 8(5), 377-397. Lien externe

Lapierre, J., & Deneault, B. (mai 1997). Customer perceived value: a demand-side view of its antecedents and consequences in high technology [Communication écrite]. European marketing academy (EMAC), Warwick, UK. Non disponible

Lapierre, J., & Deneault, D. (1997). The impact of market and technological orientations on customer value : an empirical investigation into the information technology sectors. (Rapport technique n° EPM-RT-97-29). Accès restreint

Liste produite: Fri Dec 20 02:13:06 2024 EST.