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The impact of market and technological orientations on customer value : an empirical investigation into the information technology sectors

Jozée Lapierre et Dominic Deneault

Rapport technique (1997)

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Abstract

Conceptual background -- Customer perceived value -- Conceptual framework for customer value -- Sacrifice dimension -- Conceptual model and research hypothèses -- Research design and measurement -- Survey instrument development -- Sampling strategy, context and responses -- Mesure development and validation -- Measurement validity -- Empirical results.

Mots clés

Computer industry -- Marketing; Consumer satisfaction; Consumers' preferences; Consumer Behavior; Informatique -- Industrie -- Marketing; Consommateurs -- Satisfaction; Technologie de l'information -- Industrie -- Marketing; Consommateurs -- Préférences; Technologies de l'information et de la communication -- Gestion

Département: Département de mathématiques et de génie industriel
URL de PolyPublie: https://publications.polymtl.ca/10136/
Numéro du rapport: EPM-RT-97-29
Date du dépôt: 07 févr. 2022 14:00
Dernière modification: 20 avr. 2024 12:44
Citer en APA 7: Lapierre, J., & Deneault, D. (1997). The impact of market and technological orientations on customer value : an empirical investigation into the information technology sectors. (Rapport technique n° EPM-RT-97-29). https://publications.polymtl.ca/10136/

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