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Could Sigma-Lognormal Modeling Help Teachers to Characterize the Kinematic Efficiency of Pupils' Cursive Procedures of Handwriting?

Céline Rémi, Jimmy Nagau, Jean Vaillant et Réjean Plamondon

Chapitre de livre (2021)

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Département: Département de génie électrique
Centre de recherche: Laboratoire Scribens
URL de PolyPublie: https://publications.polymtl.ca/47080/
Maison d'édition: World Scientific
DOI: 10.1142/9789811226830_0004
URL officielle: https://doi.org/10.1142/9789811226830_0004
Date du dépôt: 18 avr. 2023 15:00
Dernière modification: 25 sept. 2024 16:35
Citer en APA 7: Rémi, C., Nagau, J., Vaillant, J., & Plamondon, R. (2021). Could Sigma-Lognormal Modeling Help Teachers to Characterize the Kinematic Efficiency of Pupils' Cursive Procedures of Handwriting? Dans The Lognormality Principle and its Applications in e-Security, e-Learning and e-Health (Vol. 88, p. 87-116). https://doi.org/10.1142/9789811226830_0004

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