Jozée Lapierre et Dominic Deneault
Rapport technique (1997)
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Abstract
Conceptual background -- Customer perceived value -- Conceptual framework for customer value -- Sacrifice dimension -- Conceptual model and research hypothèses -- Research design and measurement -- Survey instrument development -- Sampling strategy, context and responses -- Mesure development and validation -- Measurement validity -- Empirical results.
Mots clés
Computer industry -- Marketing; Consumer satisfaction; Consumers' preferences; Consumer Behavior; Informatique -- Industrie -- Marketing; Consommateurs -- Satisfaction; Technologie de l'information -- Industrie -- Marketing; Consommateurs -- Préférences; Technologies de l'information et de la communication -- Gestion
Département: | Département de mathématiques et de génie industriel |
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URL de PolyPublie: | https://publications.polymtl.ca/10136/ |
Numéro du rapport: | EPM-RT-97-29 |
Date du dépôt: | 07 févr. 2022 14:00 |
Dernière modification: | 02 oct. 2024 04:22 |
Citer en APA 7: | Lapierre, J., & Deneault, D. (1997). The impact of market and technological orientations on customer value : an empirical investigation into the information technology sectors. (Rapport technique n° EPM-RT-97-29). https://publications.polymtl.ca/10136/ |
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