<  Back to the Polytechnique Montréal portal

Les déterminants de la stratégie de commerce électronique poursuiviepar les entreprises canadiennes

Pierre Hadaya

Ph.D. thesis (2004)

Open Access document in PolyPublie
[img]
Preview
Open Access to the full text of this document
Published Version
Terms of Use: All rights reserved
Download (24MB)
Show abstract
Hide abstract

Uncontrolled Keywords

Commerce électronique -- Canada; Entreprises -- Canada; gest

Additional Information: Le fichier PDF de ce document a été produit par Bibliothèque et Archives Canada selon les termes du programme Thèses Canada https://canada.on.worldcat.org/oclc/58053101
Department: Department of Electrical Engineering
PolyPublie URL: https://publications.polymtl.ca/7310/
Institution: École Polytechnique de Montréal
Date Deposited: 04 Aug 2021 11:05
Last Modified: 12 Nov 2022 22:24
Cite in APA 7: Hadaya, P. (2004). Les déterminants de la stratégie de commerce électronique poursuiviepar les entreprises canadiennes [Ph.D. thesis, École Polytechnique de Montréal]. PolyPublie. https://publications.polymtl.ca/7310/

Statistics

Total downloads

Downloads per month in the last year

Origin of downloads

Repository Staff Only

View Item View Item