Monter d'un niveau |
Beheshti, B., Desmarais, M. C., & Xu, P. (juin 2015). Goodness of fit of skills assessment approaches: Insights from patterns of real vs. synthetic data sets [Communication écrite]. 8th Conference on Educational Data Mining (EDM 2015), Madrid, Spain. Lien externe
Bhatnager, S., Desmarais, M. C., Whittaker, C., Lasry, N., Dugdale, M., Lenton, M., & Charles, E. (juin 2015). An analysis of peer-submitted and peer-reviewed answer rationales in an web-based Peer Instruction based learning environment [Communication écrite]. 8th Conference on Educational Data Data Mining (EDM 2015), Madrid, Spain. Lien externe
Brangier, É., Desmarais, M. C., Nemery, A., & Prom Tep, S. (2015). Évolution de l'inspection heuristique : vers une intégration des critères d'accessibilité, de praticité, d'émotion et de persuasion dans l'évaluation ergonomique. Journal d'Interaction Personne-Système, 4(1), 69-84. Lien externe
Desmarais, M. C., Xu, P., & Bheshti, B. (juin 2015). Combining techniques to refine item to skills Q-matrices with a partition tree [Communication écrite]. 8th Conference on Educational Data Data Mining (EDM 2015), Madrid, Spain. Lien externe
Monterrat, B., Desmarais, M. C., Lavoué, É., & George, S. (juin 2015). A player model for adaptive gamification in learning environments [Communication écrite]. 17th International Conference on Artificial Intelligence in Education (AIED 2015), Madrid, Spain. Lien externe