<  Back to the Polytechnique Montréal portal

Items where Author is "Perez-Gladish, B."

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Authors | Publication Date | Document subtype | No Grouping
Jump to: Article | Paper
Number of items: 5.

Article

Javel, Y., Riopel, D., & Perez-Gladish, B. (2010). Measurement of clients' satisfaction on appointment assignment. International journal of mathematics in operational research, 2(5), 634-655. External link

Paper

Djemaa, N., Perez-Gladish, B., & Riopel, D. (2010, May). Impact de la taille de l'équipe de travail sur la satisfaction de la clientèle [Paper]. Journées de l'Optimisation, Montréal, Québec. Unavailable

Javel, Y., Riopel, D., & Perez-Gladish, B. (2009, June). Affectation des ressources dans les services au moment de la prise des rendez-vous [Paper]. 8e Congrès international de génie industriel, Tarbes, France (8 pages). Unavailable

Javel, Y., Riopel, D., & Perez-Gladish, B. (2008, March). Satisfaction de la clientèle lors de la prise de rendez-vous [Paper]. 7e Conférence international de modélisation et simulation (MOSIM 2008), Paris, France. Unavailable

Armendariz, V., Riopel, D., & Perez-Gladish, B. (2007, June). Ordonnancements dynamiques pour l'industrie de services [Paper]. 7e congrès international de génie industriel, Trois-Rivières, Québec (10 pages). Unavailable

List generated on: Wed Jun 19 16:27:30 2024 EDT