<  Back to the Polytechnique Montréal portal

Le marketing de permission : étude de cas dans une entreprise canadienne de télécommunication

Éric Gourjon

Master's thesis (2004)

Open Access document in PolyPublie
[img]
Preview
Open Access to the full text of this document
Published Version
Terms of Use: All rights reserved
Download (26MB)
Show abstract
Hide abstract

Uncontrolled Keywords

Marketing -- Études de cas; Cibles (Marketing)

Additional Information: Le fichier PDF de ce document a été produit par Bibliothèque et Archives Canada selon les termes du programme Thèses Canada https://canada.on.worldcat.org/oclc/63705052
Department: Department of Mathematics and Industrial Engineering
Academic/Research Directors: Jozée Lapierre and Martin Trépanier
PolyPublie URL: https://publications.polymtl.ca/7387/
Institution: École Polytechnique de Montréal
Date Deposited: 04 Aug 2021 11:05
Last Modified: 06 Apr 2024 01:32
Cite in APA 7: Gourjon, É. (2004). Le marketing de permission : étude de cas dans une entreprise canadienne de télécommunication [Master's thesis, École Polytechnique de Montréal]. PolyPublie. https://publications.polymtl.ca/7387/

Statistics

Total downloads

Downloads per month in the last year

Origin of downloads

Repository Staff Only

View Item View Item