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Transforming Complaints into Corporate Assets: Innovating Customer Complaints Management

Arash Shahin et Reza Shahin

Chapitre de livre (2025)

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Département: Département de mathématiques et de génie industriel
ISBN: 9783031959554
URL de PolyPublie: https://publications.polymtl.ca/70041/
Éditeurs ou éditrices: Peter Štarchoň, Solomiia Fedushko et Katarína Gubíniova
Maison d'édition: Springer International Publishing
DOI: 10.1007/978-3-031-95955-4_16
URL officielle: https://doi.org/10.1007/978-3-031-95955-4_16
Date du dépôt: 18 nov. 2025 16:30
Dernière modification: 18 nov. 2025 16:30
Citer en APA 7: Shahin, A., & Shahin, R. (2025). Transforming Complaints into Corporate Assets: Innovating Customer Complaints Management. Dans Štarchoň, P., Fedushko, S., & Gubíniova, K. (édit.), Developments in Information and Knowledge Management Systems for Business Applications (Vol. 9, p. 297-312). https://doi.org/10.1007/978-3-031-95955-4_16

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