<  Retour au portail Polytechnique Montréal

Toward an agile pedagogical strategy for the COVID-19 era: A case study of teaching sustainability topics

Samira Keivanpour

Communication écrite (2021)

Un lien externe est disponible pour ce document
Département: Département de mathématiques et de génie industriel
URL de PolyPublie: https://publications.polymtl.ca/64593/
Nom de la conférence: Teaching Culturally and Linguistically Diverse International Students in Open and/or Online Learning Environments: A Research Symposium
Lieu de la conférence: Windsor, ON, Canada
Date(s) de la conférence: 2021-06-17 - 2021-06-18
Maison d'édition: University of Windsor
URL officielle: https://scholar.uwindsor.ca/itos21/session1/sessio...
Date du dépôt: 22 avr. 2025 13:09
Dernière modification: 22 avr. 2025 13:09
Citer en APA 7: Keivanpour, S. (juin 2021). Toward an agile pedagogical strategy for the COVID-19 era: A case study of teaching sustainability topics [Communication écrite]. Teaching Culturally and Linguistically Diverse International Students in Open and/or Online Learning Environments: A Research Symposium, Windsor, ON, Canada (6 pages). https://scholar.uwindsor.ca/itos21/session1/session1/3/

Statistiques

Aucune statistique n'est disponible.

Actions réservées au personnel

Afficher document Afficher document