Communication écrite (2021)
Un lien externe est disponible pour ce document| Département: | Département de mathématiques et de génie industriel |
|---|---|
| URL de PolyPublie: | https://publications.polymtl.ca/64593/ |
| Nom de la conférence: | Teaching Culturally and Linguistically Diverse International Students in Open and/or Online Learning Environments: A Research Symposium |
| Lieu de la conférence: | Windsor, ON, Canada |
| Date(s) de la conférence: | 2021-06-17 - 2021-06-18 |
| Maison d'édition: | University of Windsor |
| URL officielle: | https://scholar.uwindsor.ca/itos21/session1/sessio... |
| Date du dépôt: | 22 avr. 2025 13:09 |
| Dernière modification: | 22 avr. 2025 13:09 |
| Citer en APA 7: | Keivanpour, S. (juin 2021). Toward an agile pedagogical strategy for the COVID-19 era: A case study of teaching sustainability topics [Communication écrite]. Teaching Culturally and Linguistically Diverse International Students in Open and/or Online Learning Environments: A Research Symposium, Windsor, ON, Canada (6 pages). https://scholar.uwindsor.ca/itos21/session1/session1/3/ |
|---|---|
Statistiques
Aucune statistique n'est disponible.
