Communication écrite (2018)
Un lien externe est disponible pour ce document| Département: | Département de génie mécanique |
|---|---|
| URL de PolyPublie: | https://publications.polymtl.ca/52242/ |
| Nom de la conférence: | EDULEARN 2018 |
| Lieu de la conférence: | Palma, Spain |
| Date(s) de la conférence: | 2018-07-02 - 2018-07-04 |
| Maison d'édition: | IATED |
| DOI: | 10.21125/edulearn.2018.0463 |
| URL officielle: | https://doi.org/10.21125/edulearn.2018.0463 |
| Date du dépôt: | 18 avr. 2023 15:02 |
| Dernière modification: | 25 sept. 2024 16:43 |
| Citer en APA 7: | Ammar, S. (juillet 2018). The interactive quiz: an educational approach to improve the retention and participation of students in practical work [Communication écrite]. EDULEARN 2018, Palma, Spain. https://doi.org/10.21125/edulearn.2018.0463 |
|---|---|
Statistiques
Dimensions
