Communication écrite (2021)
Un lien externe est disponible pour ce document| Département: | Département de mathématiques et de génie industriel |
|---|---|
| ISBN: | 9781734899528 |
| URL de PolyPublie: | https://publications.polymtl.ca/49077/ |
| Nom de la conférence: | 7th International Conference of the Immersive Learning Research Network (iLRN 2021) |
| Date(s) de la conférence: | 2021-05-17 - 2021-06-10 |
| Maison d'édition: | IEEE |
| DOI: | 10.23919/ilrn52045.2021.9459354 |
| URL officielle: | https://doi.org/10.23919/ilrn52045.2021.9459354 |
| Date du dépôt: | 18 avr. 2023 14:59 |
| Dernière modification: | 25 sept. 2024 16:38 |
| Citer en APA 7: | Keivanpour, S. (mai 2021). Work-in-Progress-digital twin and gamification for designing an educational lab for circular economy [Communication écrite]. 7th International Conference of the Immersive Learning Research Network (iLRN 2021) (3 pages). https://doi.org/10.23919/ilrn52045.2021.9459354 |
|---|---|
Statistiques
Dimensions
