Jinghui Cheng, Dorian Anderson, Cynthia Putnam et Jin Guo
Communication écrite (2017)
Un lien externe est disponible pour ce document| Département: | Département de génie informatique et génie logiciel |
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| ISBN: | 9781450348980 |
| URL de PolyPublie: | https://publications.polymtl.ca/39033/ |
| Nom de la conférence: | Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play (CHI PLAY 2017) |
| Lieu de la conférence: | Amsterdam, The Netherlands |
| Date(s) de la conférence: | 2017-10-15 - 2017-10-18 |
| Maison d'édition: | ACM |
| DOI: | 10.1145/3116595.3116600 |
| URL officielle: | https://doi.org/10.1145/3116595.3116600 |
| Date du dépôt: | 18 avr. 2023 15:04 |
| Dernière modification: | 08 avr. 2025 12:22 |
| Citer en APA 7: | Cheng, J., Anderson, D., Putnam, C., & Guo, J. (octobre 2017). Leveraging design patterns to support designer-therapist collaboration when ideating brain injury therapy games [Communication écrite]. Annual Symposium on Computer-Human Interaction in Play (CHI PLAY 2017), Amsterdam, The Netherlands. https://doi.org/10.1145/3116595.3116600 |
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