Cristiano Politowski, Lisandra Fontoura, Fabio Petrillo et Yann-Gaël Guéhéneuc
Communication écrite (2016)
Un lien externe est disponible pour ce documentDépartement: | Département de génie informatique et génie logiciel |
---|---|
URL de PolyPublie: | https://publications.polymtl.ca/35630/ |
Nom de la conférence: | 5th International Workshop on Games and Software Engineering (GAS 2016) and 38th International Conference on Software Engineering (ICSE 2016) |
Lieu de la conférence: | Austin, TX, United states |
Date(s) de la conférence: | 2016-05-16 |
Maison d'édition: | ACM |
DOI: | 10.1145/2896958.2896960 |
URL officielle: | https://doi.org/10.1145/2896958.2896960 |
Date du dépôt: | 18 avr. 2023 15:06 |
Dernière modification: | 25 sept. 2024 16:19 |
Citer en APA 7: | Politowski, C., Fontoura, L., Petrillo, F., & Guéhéneuc, Y.-G. (mai 2016). Are the old days gone? A survey on actual software engineering processes in video game industry [Communication écrite]. 5th International Workshop on Games and Software Engineering (GAS 2016) and 38th International Conference on Software Engineering (ICSE 2016), Austin, TX, United states. https://doi.org/10.1145/2896958.2896960 |
---|---|
Statistiques
Dimensions