Pierre-Majorique Léger, Derick Lyle, Gilbert Babin, Patrick Charland et Robert Pellerin
Article de revue (2013)
|
Libre accès au plein texte de ce document Version officielle de l'éditeur Conditions d'utilisation: Creative Commons: Attribution (CC BY) Télécharger (192kB) |
Abstract
This article describes an initiative to provide IS management a capstone course that builds on the zone of proximal development concept, oriented towards developing prioritization and critical reasoning skills, and to promote self-learning. Request for proposal business cases appear to offer effective mechanisms for retaining context, while constraining scope for academic purposes.
Mots clés
| Département: | Département de mathématiques et de génie industriel |
|---|---|
| URL de PolyPublie: | https://publications.polymtl.ca/13570/ |
| Titre de la revue: | International Education Studies (vol. 6, no 3) |
| Maison d'édition: | Canadian Center of Science and Education |
| DOI: | 10.5539/ies.v6n3p55 |
| URL officielle: | https://doi.org/10.5539/ies.v6n3p55 |
| Date du dépôt: | 18 avr. 2023 15:09 |
| Dernière modification: | 27 sept. 2024 23:24 |
| Citer en APA 7: | Léger, P.-M., Lyle, D., Babin, G., Charland, P., & Pellerin, R. (2013). Scope Management: A Core Information System Implementation Project Pedagogy. International Education Studies, 6(3), 55-65. https://doi.org/10.5539/ies.v6n3p55 |
|---|---|
Statistiques
Total des téléchargements à partir de PolyPublie
Téléchargements par année
Provenance des téléchargements
Dimensions
