![]() | Monter d'un niveau |
Desmarais, M. C. (juillet 2011). Conditions for effectively deriving a Q-Matrix from data with non-negative matrix factorization [Communication écrite]. Educational Data Mining, Eindhoven, Netherland. Lien externe
Desmarais, M. C. (2011). Mapping question items to skills with non-negative matrix factorization. SIGKDD Explorations, 13(2), 30-36. Lien externe
Desmarais, M. C. (juillet 2011). Performance comparison of item-to-item skills models with the IRT single latent trait model [Communication écrite]. User Modeling, Adaptation and Personalization (UMAP 2011), Girona, Spain. Lien externe
Desmarais, M. C., Burney-Vincent, C., Caron, C., Gagnon, M., Gagnon, O., Lemieux, F., & Pelczer, I. (mai 2011). Évaluation efficace des acquis mathématiques pour l'apprentissage personnalisé [Communication écrite]. Journée MATI, Montréal, Québec. Non disponible
Desmarais, M. C., Burney-Vincent, C., Caron, C., Gagnon, M., Gagnon, O., Lemieux, F., Pelczer, I., & Robert, J.-M. (août 2011). Assessing engineering freshman mathematics skills with adaptive testing [Communication écrite]. International Conference on Engineering Education, Belfast, Northern Ireland, UK. Lien externe