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Documents publiés en "2010"

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Nombre de documents: 8

Département de génie informatique et génie logiciel

Galvan, S., Reggio, M., & Guibault, F. (2010). Inlet velocity profile optimization of the turbine 99 draft tube. Lien externe

Département de génie mécanique

Bahloul, A., Roberge, B., Goyer, N., Chavez, M., & Reggio, M. (2010). La prévention des intoxications dans les silos à fourrage. (Rapport technique n° R-672). Lien externe

Galvan, S., Reggio, M., & Guibault, F. (2010). Inlet velocity profile optimization of the turbine 99 draft tube. Lien externe

Guiet, J., Reggio, M., & Vasseur, P. (mai 2010). Application of the lattice Boltzmann method to calculate the natural convection of nanofluids in a shallow cavity [Communication écrite]. 18th Annual Conference of the CFD Society of Canada, Ontario, Canada. Non disponible

Guiet, J., Vasseur, P., Reggio, M., & Leclaire, S. (mai 2010). Application of the lattice Boltzmann method to calculate the natural convection of nanofluids in shallow cavity [Communication écrite]. CFD Society of Canada 18th Annual Conference, London, Ontario. Non disponible

Leclaire, S., Reggio, M., & Trépanier, J.-Y. (mai 2010). Integration of a recoloring algorithm into a Rothman-Keller lattice Boltzmann model [Communication écrite]. 18th Annual Conference of the CFD Society of Canada, Ontario, Canada. Non disponible

Necciari, R., Teyssedou, A., & Reggio, M. (mai 2010). Numerical simulation of cross-flow in tube bundles to model flow circulation of the moderator in CANDU-6 [Communication écrite]. 31th CNS Annual Conference, Montréal, Québec. Non disponible

Département de génie physique

Necciari, R., Teyssedou, A., & Reggio, M. (mai 2010). Numerical simulation of cross-flow in tube bundles to model flow circulation of the moderator in CANDU-6 [Communication écrite]. 31th CNS Annual Conference, Montréal, Québec. Non disponible

Liste produite: Wed Jul 17 02:30:25 2024 EDT.