Pengfei Liu, Jie Fu, Yue Dong, Xipeng Qiu et Jackie Chi Kit Cheung
Communication écrite (2019)
Un lien externe est disponible pour ce document| Département: | Département de génie informatique et génie logiciel |
|---|---|
| URL de PolyPublie: | https://publications.polymtl.ca/61181/ |
| Nom de la conférence: | 33rd AAAI Conference on Artificial Intelligence, 31st Conference on Innovative Applications of Artificial Intelligence, 9th Symposium on Educational Advances in Artificial Intelligence |
| Lieu de la conférence: | Honolulu, Hawaii, USA |
| Date(s) de la conférence: | 2019-01-27 - 2019-02-01 |
| Titre de la revue: | Proceedings of the AAAI Conference on Artificial Intelligence (vol. 33, no 01) |
| Maison d'édition: | Association for the Advancement of Artificial Intelligence |
| DOI: | 10.1609/aaai.v33i01.33014360 |
| URL officielle: | https://doi.org/10.1609/aaai.v33i01.33014360 |
| Date du dépôt: | 17 déc. 2024 12:06 |
| Dernière modification: | 17 déc. 2024 12:06 |
| Citer en APA 7: | Liu, P., Fu, J., Dong, Y., Qiu, X., & Cheung, J. C. K. (janvier 2019). Learning Multi-Task Communication with Message Passing for Sequence Learning [Communication écrite]. 33rd AAAI Conference on Artificial Intelligence, 31st Conference on Innovative Applications of Artificial Intelligence, 9th Symposium on Educational Advances in Artificial Intelligence, Honolulu, Hawaii, USA. Publié dans Proceedings of the AAAI Conference on Artificial Intelligence, 33(01). https://doi.org/10.1609/aaai.v33i01.33014360 |
|---|---|
Statistiques
Dimensions
