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Modeling the effect of demand management on mode choice behavior by combining revealed & stated preferences data in Tehran

S. E. Seyedabrishami, Amir Reza Mamdoohi et V. Poortalebi

Communication écrite (2015)

Document publié alors que les auteurs ou autrices n'étaient pas affiliés à Polytechnique Montréal

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URL de PolyPublie: https://publications.polymtl.ca/56226/
Nom de la conférence: 14th International Conference on Traffic & Transportation Engineering
Lieu de la conférence: Tehran, Iran
Date(s) de la conférence: 2015-02-01 - 2015-02-28
Date du dépôt: 02 nov. 2023 15:35
Dernière modification: 05 avr. 2024 12:03
Citer en APA 7: Seyedabrishami, S. E., Mamdoohi, A. R., & Poortalebi, V. (février 2015). Modeling the effect of demand management on mode choice behavior by combining revealed & stated preferences data in Tehran [Communication écrite]. 14th International Conference on Traffic & Transportation Engineering, Tehran, Iran.

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