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Antecedents of Customers' Desired Value Change in a Business-to-Business Context: Theoretical Model and Empirical Assessment

Jozée Lapierre, Alexandre Tran-Khanh et Jimmy Skelling

Article de revue (2008)

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Département: Département de mathématiques et de génie industriel
URL de PolyPublie: https://publications.polymtl.ca/52891/
Titre de la revue: Services Marketing Quarterly (vol. 29, no 3)
Maison d'édition: Taylor & Francis
DOI: 10.1080/15332960802126039
URL officielle: https://doi.org/10.1080/15332960802126039
Date du dépôt: 18 avr. 2023 15:15
Dernière modification: 05 avr. 2024 11:57
Citer en APA 7: Lapierre, J., Tran-Khanh, A., & Skelling, J. (2008). Antecedents of Customers' Desired Value Change in a Business-to-Business Context: Theoretical Model and Empirical Assessment. Services Marketing Quarterly, 29(3), 114-148. https://doi.org/10.1080/15332960802126039

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