<  Retour au portail Polytechnique Montréal

The influence of the buyer-seller relationship on e-commerce pressures

Ygal Bendavid, Louis-A. Lefebvre et Élisabeth Lefebvre

Communication écrite (2006)

Un lien externe est disponible pour ce document
Département: Département de mathématiques et de génie industriel
URL de PolyPublie: https://publications.polymtl.ca/52329/
Nom de la conférence: 8th international conference on Electronic commerce: The new e-commerce: innovations for conquering current barriers, obstacles and limitations to conducting successful business on the internet (ICEC 2006)
Lieu de la conférence: Fredericton, New Brunswick, Canada
Date(s) de la conférence: 2006-08-13 - 2006-08-16
Maison d'édition: ACM Press
DOI: 10.1145/1151454.1151521
URL officielle: https://doi.org/10.1145/1151454.1151521
Date du dépôt: 18 avr. 2023 15:17
Dernière modification: 05 avr. 2024 11:57
Citer en APA 7: Bendavid, Y., Lefebvre, L.-A., & Lefebvre, É. (août 2006). The influence of the buyer-seller relationship on e-commerce pressures [Communication écrite]. 8th international conference on Electronic commerce: The new e-commerce: innovations for conquering current barriers, obstacles and limitations to conducting successful business on the internet (ICEC 2006), Fredericton, New Brunswick, Canada. https://doi.org/10.1145/1151454.1151521

Statistiques

Dimensions

Actions réservées au personnel

Afficher document Afficher document