Melissa Theriault, Thomas Ruel, Pierre-Majorique Léger et Jean-François Plante
Communication écrite (2021)
Un lien externe est disponible pour ce documentDépartement: | Institut de génie biomédical |
---|---|
URL de PolyPublie: | https://publications.polymtl.ca/49481/ |
Nom de la conférence: | 27th Annual Americas Conference on Information Systems (AMCIS 2021) |
Date(s) de la conférence: | 2021-08-09 - 2021-08-13 |
Maison d'édition: | Assoc Information Systems |
URL officielle: | https://aisel.aisnet.org/amcis2021/is_education/si... |
Date du dépôt: | 18 avr. 2023 15:00 |
Dernière modification: | 25 sept. 2024 16:39 |
Citer en APA 7: | Theriault, M., Ruel, T., Léger, P.-M., & Plante, J.-F. (août 2021). Can Competition Though Leaderboards Lead to Better Engagement and Learning of Data Science Concepts? An Experimental Study Completed Research [Communication écrite]. 27th Annual Americas Conference on Information Systems (AMCIS 2021). https://aisel.aisnet.org/amcis2021/is_education/sig_education/20/ |
---|---|
Statistiques
Aucune statistique n'est disponible.