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Defining and Structuring the Dimensions of User Experience with Interactive Products

Jean-Marc Robert

Communication écrite (2014)

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Département: Département de mathématiques et de génie industriel
URL de PolyPublie: https://publications.polymtl.ca/42148/
Nom de la conférence: 11th International Conference on Engineering Psychology and Cognitive Ergonomics (EPCE 2014), held as part of HCI International 2014
Lieu de la conférence: Heraklion, Greece
Date(s) de la conférence: 2014-06-22 - 2014-06-27
Éditeurs ou éditrices: Don Harris
Maison d'édition: Springer
DOI: 10.1007/978-3-319-07515-0_28
URL officielle: https://doi.org/10.1007/978-3-319-07515-0_28
Date du dépôt: 18 avr. 2023 15:08
Dernière modification: 05 avr. 2024 11:39
Citer en APA 7: Robert, J.-M. (juin 2014). Defining and Structuring the Dimensions of User Experience with Interactive Products [Communication écrite]. 11th International Conference on Engineering Psychology and Cognitive Ergonomics (EPCE 2014), held as part of HCI International 2014, Heraklion, Greece. https://doi.org/10.1007/978-3-319-07515-0_28

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