<  Back to the Polytechnique Montréal portal

Vendre quoi à qui? Ou la saga du marketing des nouveaux produits dans les firmes de haute technologie

H. Sicotte, L. Ricard, C. Rebolledo and Mario Bourgault

Article (2003)

An external link is available for this item
Department: Department of Mathematics and Industrial Engineering
PolyPublie URL: https://publications.polymtl.ca/25488/
Journal Title: Gestion (vol. 28, no. 2)
DOI: 10.3917/riges.282.0064
Official URL: https://doi.org/10.3917/riges.282.0064
Date Deposited: 18 Apr 2023 15:20
Last Modified: 05 Apr 2024 11:11
Cite in APA 7: Sicotte, H., Ricard, L., Rebolledo, C., & Bourgault, M. (2003). Vendre quoi à qui? Ou la saga du marketing des nouveaux produits dans les firmes de haute technologie. Gestion, 28(2), 64-76. https://doi.org/10.3917/riges.282.0064

Statistics

Dimensions

Repository Staff Only

View Item View Item