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Typology of B-to-B e-commerce initiatives and related benefits in manufacturing SMEs

E. Elia, Louis-André Lefebvre et Élisabeth Lefebvre

Communication écrite (2004)

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Département: Département de mathématiques et de génie industriel
URL de PolyPublie: https://publications.polymtl.ca/25077/
Nom de la conférence: 37th Hawaii international conference on systems sciences HICSS
Date(s) de la conférence: 2004-01-01 - 2004-12-31
Maison d'édition: Institute of Electrical and Electronics Engineers
DOI: 10.1109/hicss.2004.1265406
URL officielle: https://doi.org/10.1109/hicss.2004.1265406
Date du dépôt: 18 avr. 2023 15:19
Dernière modification: 05 avr. 2024 11:11
Citer en APA 7: Elia, E., Lefebvre, L.-A., & Lefebvre, É. (janvier 2004). Typology of B-to-B e-commerce initiatives and related benefits in manufacturing SMEs [Communication écrite]. 37th Hawaii international conference on systems sciences HICSS. https://doi.org/10.1109/hicss.2004.1265406

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