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Focus of B-to-B e-commerce initiatives and related benefits in manufacturing

E. Elia, Louis-André Lefebvre et Élisabeth Lefebvre

Article de revue (2007)

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Département: Département de mathématiques et de génie industriel
URL de PolyPublie: https://publications.polymtl.ca/22006/
Titre de la revue: Information systems and e-business management (vol. 5, no 1)
Maison d'édition: Springer
DOI: 10.1007/s10257-006-0035-8
URL officielle: https://doi.org/10.1007/s10257-006-0035-8
Date du dépôt: 18 avr. 2023 15:16
Dernière modification: 05 avr. 2024 11:06
Citer en APA 7: Elia, E., Lefebvre, L.-A., & Lefebvre, É. (2007). Focus of B-to-B e-commerce initiatives and related benefits in manufacturing. Information systems and e-business management, 5(1), 1-23. https://doi.org/10.1007/s10257-006-0035-8

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