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How the level of internationalization shapes manufacturing SME's B-to-B e-commerce strategy

P. Hadaya et Robert Pellerin

Article de revue (2008)

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Renseignements supplémentaires: DOI ne fonctionne pas.
Département: Département de mathématiques et de génie industriel
URL de PolyPublie: https://publications.polymtl.ca/20712/
Titre de la revue: International Journal of Globalisation and Small Business (vol. 2, no 3)
DOI: 10.1504/ijgsb.2008.01729
URL officielle: https://www.inderscienceonline.com/doi/10.1504/IJG...
Date du dépôt: 18 avr. 2023 15:15
Dernière modification: 05 avr. 2024 11:04
Citer en APA 7: Hadaya, P., & Pellerin, R. (2008). How the level of internationalization shapes manufacturing SME's B-to-B e-commerce strategy. International Journal of Globalisation and Small Business, 2(3), 262-279. https://www.inderscienceonline.com/doi/10.1504/IJGSB.2008.01729

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