O. Gerbe, J. Raynauld et Ricardo Camarero
Communication écrite (2010)
Un lien externe est disponible pour ce documentDépartement: | Département de génie mécanique |
---|---|
URL de PolyPublie: | https://publications.polymtl.ca/18281/ |
Nom de la conférence: | 5th International Conference on Internet and Web Applications and Services, ICIW 2010 |
Lieu de la conférence: | Barcelona, Spain |
Date(s) de la conférence: | 2010-05-09 - 2010-05-15 |
Maison d'édition: | Institute of Electrical and Electronics Engineers |
DOI: | 10.1109/iciw.2010.88 |
URL officielle: | https://doi.org/10.1109/iciw.2010.88 |
Date du dépôt: | 18 avr. 2023 15:13 |
Dernière modification: | 25 sept. 2024 15:56 |
Citer en APA 7: | Gerbe, O., Raynauld, J., & Camarero, R. (mai 2010). Learning Outcomes in a Model-based Approach to Curriculum Design [Communication écrite]. 5th International Conference on Internet and Web Applications and Services, ICIW 2010, Barcelona, Spain. https://doi.org/10.1109/iciw.2010.88 |
---|---|
Statistiques
Dimensions