É. Brangier et Michel C. Desmarais
Communication écrite (2013)
Un lien externe est disponible pour ce document| Département: | Département de génie informatique et génie logiciel |
|---|---|
| URL de PolyPublie: | https://publications.polymtl.ca/14191/ |
| Nom de la conférence: | International Workshop on EuroPLOT Persuasive Technology for Learning, Education and Teaching (IWEPLET 2013), in conjunction with EC-TEL 2013 Conference |
| Lieu de la conférence: | Paphos, Cyprus |
| Date(s) de la conférence: | 2013-09-16 - 2013-09-17 |
| URL officielle: | https://eprints.leedsbeckett.ac.uk/id/eprint/626/ |
| Date du dépôt: | 18 avr. 2023 15:09 |
| Dernière modification: | 25 sept. 2024 15:51 |
| Citer en APA 7: | Brangier, É., & Desmarais, M. C. (septembre 2013). A set of criteria to assess motivation and/or persuasion of elearning applications [Communication écrite]. International Workshop on EuroPLOT Persuasive Technology for Learning, Education and Teaching (IWEPLET 2013), in conjunction with EC-TEL 2013 Conference, Paphos, Cyprus. https://eprints.leedsbeckett.ac.uk/id/eprint/626/ |
|---|---|
Statistiques
Aucune statistique n'est disponible.
