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The dimensions of positive and negative user experiences with interactive products

Gabrielle Provost et Jean-Marc Robert

Communication écrite (2013)

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Renseignements supplémentaires: Held as part of 15th International Conference on Human-Computer Interaction (HCI International 2013)
Département: Département de mathématiques et de génie industriel
URL de PolyPublie: https://publications.polymtl.ca/13248/
Nom de la conférence: 2nd International Conference on Design, User Experience, and Usability (DUXU 2013)
Lieu de la conférence: Las Vegas, NV, United states
Date(s) de la conférence: 2013-07-21 - 2013-07-26
Maison d'édition: Springer
DOI: 10.1007/978-3-642-39229-0_43
URL officielle: https://doi.org/10.1007/978-3-642-39229-0_43
Date du dépôt: 18 avr. 2023 15:10
Dernière modification: 05 avr. 2024 10:53
Citer en APA 7: Provost, G., & Robert, J.-M. (juillet 2013). The dimensions of positive and negative user experiences with interactive products [Communication écrite]. 2nd International Conference on Design, User Experience, and Usability (DUXU 2013), Las Vegas, NV, United states. https://doi.org/10.1007/978-3-642-39229-0_43

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