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Heuristic inspection to assess persuasiveness: a case study of a mathematics e-learning program

Eric Brangier et Michel C. Desmarais

Communication écrite (2014)

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Département: Département de génie informatique et génie logiciel
URL de PolyPublie: https://publications.polymtl.ca/12634/
Nom de la conférence: 3rd International Conference on Design, User Experience and Usability (DUXU 2014), held as part of HCI International 2014
Lieu de la conférence: Heraklion, Crete, Greece
Date(s) de la conférence: 2014-06-22 - 2014-06-27
Maison d'édition: Springer
DOI: 10.1007/978-3-319-07668-3_41
URL officielle: https://doi.org/10.1007/978-3-319-07668-3_41
Date du dépôt: 18 avr. 2023 15:07
Dernière modification: 25 sept. 2024 15:49
Citer en APA 7: Brangier, E., & Desmarais, M. C. (juin 2014). Heuristic inspection to assess persuasiveness: a case study of a mathematics e-learning program [Communication écrite]. 3rd International Conference on Design, User Experience and Usability (DUXU 2014), held as part of HCI International 2014, Heraklion, Crete, Greece. https://doi.org/10.1007/978-3-319-07668-3_41

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