Eric Brangier et Michel C. Desmarais
Communication écrite (2014)
Un lien externe est disponible pour ce documentDépartement: | Département de génie informatique et génie logiciel |
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URL de PolyPublie: | https://publications.polymtl.ca/12634/ |
Nom de la conférence: | 3rd International Conference on Design, User Experience and Usability (DUXU 2014), held as part of HCI International 2014 |
Lieu de la conférence: | Heraklion, Crete, Greece |
Date(s) de la conférence: | 2014-06-22 - 2014-06-27 |
Maison d'édition: | Springer |
DOI: | 10.1007/978-3-319-07668-3_41 |
URL officielle: | https://doi.org/10.1007/978-3-319-07668-3_41 |
Date du dépôt: | 18 avr. 2023 15:07 |
Dernière modification: | 25 sept. 2024 15:49 |
Citer en APA 7: | Brangier, E., & Desmarais, M. C. (juin 2014). Heuristic inspection to assess persuasiveness: a case study of a mathematics e-learning program [Communication écrite]. 3rd International Conference on Design, User Experience and Usability (DUXU 2014), held as part of HCI International 2014, Heraklion, Crete, Greece. https://doi.org/10.1007/978-3-319-07668-3_41 |
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